آمادگی کامل ارتش جمهوری اسلامی ایران برای تامین و مراقبت از مرز‌ها ۲۰۰ حامی فلسطین در پی ورود به ساختمان کنگره آمریکا دستگیر شدند ایران اتهامات آمریکا، انگلیس و فرانسه علیه تهران را رد کرد آیا جیمی کارتر فوت کرد؟ جدیدترین نظرسنجی نتایج انتخابات آمریکا منتشر شد + جزئیات بایدن پس از ابتلا به کرونا آفتابی شد + فیلم حمله شدید هریس به ترامپ | او به دنبال بازگرداندن آمریکا به گذشته است جنجال در دیدار نتانیاهو و خانواده اسیران صهیونیست در آمریکا شهادت ورزشکاری دیگر در حمله ارتش اسرائیل به غزه پزشکیان: آنهایی که پای صندوق رای هم نیامدند، مردم ما هستند حمله موشکی حزب‌الله به شهرک صهیونیست‌نشین «کریات شمونه» (۲ مرداد ۱۴۰۳) تظاهرات اعتراضی صهیونیست‌ها در «تل‌آویو» ترامپ با نتانیاهو دیدار می‌کند (۲ مرداد ۱۴۰۳) عملیات ترکیبی قسام در کرانه باختری | قسام: ۳ نظامی صهیونیست را زخمی کردیم (۲ مرداد ۱۴۰۳) آیا جو بایدن مرده است؟ بلینکن: بایدن در زمان باقیمانده ریاست جمهوری خود برای صلح در منطقه تلاش می‌کند تغییر ساعت کاری ادارات اراک و استان مرکزی از فردا چهارشنبه (۳ مرداد ۱۴۰۳) پزشکیان: کشور با یک گروه، دسته و جناح اداره نمی‌شود نتانیاهو: ممکن است توافق برای تبادل اسیران نزدیک باشد سردار رادان: امسال حداکثر زمان خروج زوار اربعین از گیت‌ها، ۵ ثانیه است
سرخط خبرها

حملات موشکی و پهپادی گسترده روسیه به اوکراین

  • کد خبر: ۱۶۲۸۶۷
  • ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۰
حملات موشکی و پهپادی گسترده روسیه به اوکراین
مقامات و رسانه‌های اوکراینی از یک سری حملات پهپادی و موشکی روسیه در ساعات اولیه روز دوشنبه خبر دادند که باعث به صدا درآمدن آژیر حمله هوایی در سراسر کشور شد.

به گزارش شهرآرانیوز به نقل از آرتی، ارتش اوکراین مدعی شد که تنها ۳۵ پهپاد کامیکازی را بر فراز کی‌یف سرنگون کرده است.

مقامات پایتخت گفتند که ریزش آوار باعث زخمی شدن پنج نفر و آسیب رساندن به یک بلوک آپارتمانی به همراه حدود ۲۰ وسیله نقلیه شده است.

به گفته مقامات، علاوه بر این، یک مخزن گازوئیل سوراخ شد، اگرچه منجر به آتش سوزی نشد.

رسانه‌های اوکراینی به نقل از منابع نظامی گزارش دادند که حوالی نیمه‌شب به وقت محلی، بمب‌افکن‌های نیروی هوایی روسیه هشت موشک شلیک کردند که حداقل یکی از آنها به انباری در منطقه اودسا اصابت کرد.

مقامات رئیس فرماندهی نظامی محلی، یوری کروک، گفت که بمباران صبح روز دوشنبه باعث آتش‌سوزی گسترده شد و یک نفر مفقود شده است.

ولادیمیر روگوف، یک مقام ارشد در منطقه زاپوروژیا روسیه، در اظهار نظر در مورد حملات شبانه، در کانال تلگرامی خود مدعی شد که یک حمله موشکی یک انبار مهمات مورد استفاده ارتش اوکراین را منهدم کرده است. رسانه های اوکراین همچنین از وقوع انفجار در مناطق چرنیگوف و دنپروپتروفسک و همچنین شهر زاپوروژیه خبر داده‌اند.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->